Guru Besar,
Sekolah - sekolah Daerah Hulu Perak
Tuan,
BENGKEL VERIFIKASI DAN TAPAK LAPORAN SARINGAN 2 2016
Perkara di atas adalah dirujuk untuk makluman dan tindakan segera pihak tuan.
2. Bengkel tersebut akan diadakan seperti ketetapan berikut :
Tarikh : 10 dan 11 Oktober 2016
Masa : 3.00 petang - 5.00 petang
Tempat : Bilik Kristal, PPD Hulu Perak
3. Sehubungan dengan itu, pihak tuan diminta membenarkan penyelaras LINUS sekolah tuan untuk hadir ke bengkel tersebut. Senarai sekolah yang terlibat adalah seperti di lampiran.
Tarikh : 10 dan 11 Oktober 2016
Masa : 3.00 petang - 5.00 petang
Tempat : Bilik Kristal, PPD Hulu Perak
3. Sehubungan dengan itu, pihak tuan diminta membenarkan penyelaras LINUS sekolah tuan untuk hadir ke bengkel tersebut. Senarai sekolah yang terlibat adalah seperti di lampiran.
4. Selain itu, semua sekolah perlu memuat turun tapak laporan saringan 2 dan tapak Dialog Pelaksanaan Intervensi LINUS2.0 untuk dilengkapkan.
5. Berikut adalah dokumen yang perlu dihantar semula SEBELUM atau PADA 17 OKTOBER 2016 :
a) Laporan Saringan 2 (e-melkan ke linusppdhup@gmail.com )
b) Salinan Keputusan Saringan Portal NKRA yang telah disahkan
c) Powerpoint Dialog Pelaksanaan Intervensi LINUS2.0
6. Sebarang pertanyaan atau kemusykilan boleh berhubung dengan Pegawai FasiLINUS di talian 05-791 2153.
5. Berikut adalah dokumen yang perlu dihantar semula SEBELUM atau PADA 17 OKTOBER 2016 :
a) Laporan Saringan 2 (e-melkan ke linusppdhup@gmail.com )
b) Salinan Keputusan Saringan Portal NKRA yang telah disahkan
c) Powerpoint Dialog Pelaksanaan Intervensi LINUS2.0
6. Sebarang pertanyaan atau kemusykilan boleh berhubung dengan Pegawai FasiLINUS di talian 05-791 2153.
Kerjasama daripada pihak tuan amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.
Sekian.
MUAT TURUN :
a) Tapak Laporan Saringan 2
b) Tapak Dialog Pelaksanaan Intervensi LINUS2.0
c) Surat Arahan Mengumpul Dokumen
a) Tapak Laporan Saringan 2
b) Tapak Dialog Pelaksanaan Intervensi LINUS2.0
c) Surat Arahan Mengumpul Dokumen
No comments:
Post a Comment